بلاگ

بررسی ضخامت های ورق استیل

بررسی ضخامت های ورق استیل

در ادامه این مقاله می خواهیم به معرفی و بررسی انواع مختلف ضخامت ورق استیل بپردازیم. به عبارت دیگر قیمت این نوع ورق ها را با توجه به ضخامتی که دارند، بیان می کنیم.

همچنین می ‌خواهیم مطالبی را در مورد ورق استیل ۳۰۴ گندمی، ورق استیل خشدار، ورق استیل رزگلد و... ارائه دهیم. لذا افراد با مطالعه این محتوا می توانند با انواع ضخامت های

این ورق ها و قیمتی که دارند، آشنا شوند.

 

ورق استیل ضخیم

 

آشنایی با انواع ضخامت های ورق استیل:

ورق استیل از جمله محصولات فولادی هستند که کاربرد آن ها در صنایع مختلفی به چشم می آید. همچنین امروزه استفاده از این ورق ها به دلیل کاربردهای متنوعی که در صنعت های متفاوت دارند، افزایش پیدا کرده است. لذا تولیدکنندگان میزان تولیدات خود را افزایش داده اند. از طرفی میزان تقاضای مشتریان و افراد برای خرید این محصولات و استفاده از آن ها افزایش پیدا کرده است.

اما یکی از نکات مهم در تولید ورق های استیل توجه به ابعاد و ضخامت مناسب و استاندارد آن ها می باشد. بنابراین تولیدکنندگان می بایستی ابعاد و ضخامت های استاندارد تولید این ورق ها را در نظر بگیرند. علاوه بر این می دانیم که در تولید این ورق ها از ترکیبات و عناصر مختلفی مانند نیکل، کروم، کربن و.‌.... استفاده می شود. به همین منظور هر یک از آن ها برای فعالیت و نیاز های خاص و متفاوتی تولید و طراحی می شوند.

 همچنین افراد می توانند با خرید این ورق ها از آن ها در شرایط مختلف و خاصی استفاده کنند. اما مهم ترین معیار در استفاده از ورق ها در شرایط خاص، توجه به ضخامت و ابعاد آن ها می باشد. چرا که هر چه میزان ضخامت آن ها بیشتر باشد، استحکام و مقاومت شان بیشتر خواهد بود و بالعکس. البته این را هم بگوییم که هر چه مقدار ضخامت ورق استیل بیشتر باشد، وزن آن سنگین‌ تر خواهد بود و در نتیجه قیمتشان نیز گران تر می باشد.

برای آشنایی با انواع ضخامت ورق استیل می ‌توان گفت هر یک از آن ها از ۰.۲ تا ۴۰ میلی متر ضخامت و حجم دارند. لذا افراد می توانند با توجه به کاربرد و نیاز خود ابعاد و ضخامت های استاندارد این ورق ها را برای فعالیت مد نظرشان انتخاب و خریداری کنند.

 

قیمت ورق استیل ضخیم

 

قیمت ورق های استیل با توجه به ضخامت آن ها:

همان طور که می دانیم قیمت ورق ها با توجه به عوامل و معیارهای متفاوتی مشخص می ‌شود. همچنین می توان گفت قیمت این ورق ها  متفاوت و متغیر است. چرا که با توجه به این عوامل کاهش یا افزایش می یابد. یکی از مهم ترین عوامل موثر در کاهش و افزایش قیمت ورق های استیل، ضخامت آن ها می باشد. به عبارت دیگر قیمت ورق های استیل با توجه به ضخامت آن ها تعیین و مشخص می شود.

از دیگر عوامل موثر در قیمت ورق استیل می ‌توانیم به جنس، کیفیت، اندازه و آلیاژ های آن ها اشاره کنیم. اما می توان گفت اصلی ترین عامل در افزایش قیمت این ورق ها ضخامت آن ها می باشد. همچنین عناصر و ترکیبات آلیاژی نیز در افزایش قیمت ‌ها نقش بسیاری دارند. چرا که هرچه عنصر ها و ترکیبات تولید کننده این ورق ها بیشتر شود، قیمت آن ها بیشتر خواهد بود.

علاوه بر این عوامل دیگری هم در افزایش یا کاهش قیمت ورق ها موثر هستند که از مهم ترین شان می‌ توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • انتخاب روش خرید ورق ها
  • نوع شرکت تولید کننده
  • کاربرد و مزایای آن ها
  • نوع ورق ها و آلیاژهای متفاوتشان و.....

به همین منظور می ‌توان گفت هر یک از شرکت ها قیمت های متنوعی را برای فروش این محصولات در نظر گرفته اند. به عبارت دیگر شرکت پارس برزین از بهترین شرکت هایی است که در زمینه تولید آهن و فروش آن فعالیت می ‌کند. همچنین قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای را برای فروش محصولات در نظر گرفته است. از طرفی این شرکت خدمات گسترده ای را به مشتریان ارائه می دهد و ورق ها را در ابعاد و ضخامت های متنوع و مورد نیاز مشتریان تولید می کند.

 

خرید ورق استیل خشدار

 

 

ورق های استیل ۳۰۴ گندمی چه ویژگی هایی دارند؟؟

ورق استیل ۳۰۴ گندمی از جمله ورق هایی هستند که از آن ها برای فضا های دکوراتیو و نما های تزئینی استفاده می کنند. چرا که این ورق ها علاوه بر استحکام و مقاومت بسیار بالا، از زیبایی و جذابیت بسیاری برخوردار هستند. لذا از آن ها برای نمای تزئینی، دکوراسیون و یا فضاهای دکوراتیو استفاده می کنند. از مهم ترین کاربرد ها و مزایای ورق استیل ۳۰۴ گندمی می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. کاربرد این ورق های گندمی در تزئینات شرکت ها و مراکز
  2. کاربرد ورق استیل ۳۰۴ گندمی در دکوراسیون منزل و دیگر فضاهای دکوراتیو
  3. از این ورق ها برای زیبا سازی بخش ‌های مختلف منازل و حتی شرکت ها استفاده می کنند.
  4. علاوه بر این در رستوران ها و صنعت خودرو سازی نیز از این نوع ورق استفاده می کنند.
  5. دارای جذابیت و زیبایی بسیار بالایی می باشد.
  6. در ابعاد و اندازه های متفاوت و متنوعی تولید و طراحی می شود.
  7. برترین متریال ها و ترکیبات در تولید این نوع ورق استیل گندمی به کار رفته است.

اگر چه اسم این ورق ها گندمی است، اما هیچ نشانه و یا طرحی از گندم روی آن ها دیده نمی شود. همچنین می‌ توان گفت امروزه استفاده از این ورق ها افزایش پیدا کرده است. چرا که علاوه بر مقاومت در برابر خوردگی و حرارت، از جذابیت و ظاهری بسیار زیبا برخوردار هستند.

 

ورق استیل 304 خشدار

 

 

ورق های استیل ۳۰۴ خشدار چه ویژگی هایی دارند؟؟

همان طور که می ‌دانیم ورق استیل در انواع و آلیاژ های مختلفی طراحی و تولید می ‌شود. لذا برخی از آن ها دارای آلیاژ هایی هستند که ظاهر آن ها را تغییر داده است. یعنی ورق هایی که ظاهر آن ها نسبت به دیگر ورق ها متفاوت است، به عنوان ورق های خشدار شناخته می‌ شوند. به همین منظور تنها تفاوت این نوع ورق های استیل با دیگر ورق ها، ظاهرشان می باشد.

مهم ترین ویژگی ورق استیل ۳۰۴ خشدار، خشدار بودن آن ها می ‌باشد. چرا که به دلیل خشدار بودن از آن ها در صنایع بزرگ و مفید استفاده می ‌کنند. علاوه بر این یکی دیگر از ویژگی و مزایای این نوع ورق ها، لطیف بودن آن ها می باشد. چرا که افراد می‌ توانند هنگام لمس کردن آن ها از لطیف بودن ظاهرشان لذت بسیاری ببرند.

معمولاً این ورق ها جزو ورق های استیل نگیر به شمار می روند. یعنی جذب آهنربا نمی شوند. علاوه بر این، دیگر مزایا و ویژگی ورق های استیل ۳۰۴ خش دار عبارت اند از: دوام و طول عمر بسیار بالا،  مقاومت بسیار در برابر خوردگی و سایش، استفاده از نیکل و کروم در تولید آن ها، کاربرد آن ها در صنایع مختلف از جمله ساخت تجهیزات آشپزخانه و غیره. پس افراد با توجه به ظاهر جذاب و مقاومت بسیار بالای این ورق ها می توانند آن ها را خریداری کنند. همچنین از کاربرد و مزایای گسترده آن ها به خوبی بهره مند شوند.

 

قیمت ورق استیل 304 خشدار

 

ورق های استیل ۳۰۴ طلایی و ۳۰۴ رزگلد چگونه می باشند؟؟

ورق های استیل ۳۰۴ طلایی از دیگر انواع و رنگ های مختلف این ورق ها به شمار می روند. این نوع ورق استیل دارای جذابیت و زیبایی بسیاری است. چرا که رنگ آن در جذب مشتریان و دیگر افراد نقش گسترده ای دارد. معمولاً از ورق های ۳۰۴ طلایی در دیوارها، درب آسانسور و دیگر بخش های دکوراتیو و دکوراسیون منزل استفاده می کنند. به دلیل اینکه از این ورق ها در بخش های آسیب پذیر استفاده می ‌کنند، تولیدکنندگان آن ها را با مقاومت بسیاری طراحی کرده اند. یعنی ضخامت و حجم بیشتری برای آن ها در نظر گرفته اند. به همین منظور می ‌توان گفت آسیب پذیری این ورق های استیل بسیار کم است. همچنین از آن ها در درب های ورودی نیز استفاده می کنند.

ورق استیل ۳۰۴ رزگلد نیز از دیگر ورق های استیل جذاب و زیبا به شمار می‌ رود.

این ورق استیل جزو ورق های نگیر است. ورق استیل نگیر جذب آهن ربا نمی شود. همچنین دارای ویژگی های بسیاری است. از مهم ترین ویژگی های آن می ‌توانیم به استحکام بسیار بالا، طراحی جذاب و منحصر به فرد، جنس و کیفیت بسیار خوب و..... اشاره کنیم. معمولاً از ورق‌ های استیل ۳۰۴ رزگلد در دکوراسیون منزل و فضاهای دکوراتیو استفاده می‌ کنند. لذا افراد برای ایجاد جذابیت و زیبایی بیشتر در منزل می توانند این ورق ها را خریداری کنند. همچنین از کاربرد و مزایای بسیار آن به خوبی بهره مند شوند.

 

ورق استیل ضخیم

 

ورق استیل 310s چه ویژگی هایی دارد؟

ورق استیل ۳۱۰s از جمله ورق های فولادی پر کاربرد در صنایع مختلف می باشد. چرا که در رده‌ ورق های استیل نسوز و ضد زنگ قرار گرفته است. به همین منظور اکثر افراد که فعالیت آن ها نیاز به ورق های نسوز و ضد زنگ دارد، این نوع ورق را خریداری می ‌کنند. همچنین از مزایا و مقاومت بسیار خوب آن بهره مند می شوند.

این نوع ورق استیل به دلیل اینکه از مقدار نیکل و کروم بسیار بالایی برخوردار است، در برابر اکسید ها مقاومت بسیاری دارد. به عبارت دیگر خاصیت ضد اکسیداسیون دارد. علاوه بر این، یکی از مهم ‌ترین مزایا و ویژگی های این ورق های استیل، مقدار نیکل و کروم بسیار بالای آن ها می باشد. چرا که این مقدار عناصر و ترکیبات می ‌تواند شرایط استفاده از ورق ها را در دمای بالا فراهم آورد. ورق های استیل ۳۱۰ s شباهت های بسیاری به ورق های استیل ۳۱۰ دارند. یعنی می توان گفت کاربرد و مزایای آن ها یکسان است و تقریبا در یک رده قرار می ‌گیرند. اما ورق های استیل ۳۱۰ s مقدار کربن کمتری در تولیدشان استفاده شده است. به همین منظور می ‌توان گفت تنها تفاوت این دو نوع ورق در مقدار کربن مورد استفاده شده در تولید آن ها می باشد. هر کدام از این ورق ها دارای کاربرد و مزایایی هستند.

 افراد نیز می‌توانند بر اساس فعالیت و نیاز خاص خود از میان انواع مختلف آن ها، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنند. اما یکی از نکات بسیار مهم در انتخاب این نوع ورق استیل، توجه به ضخامت آن می ‌باشد. چرا که ضخامت های ورق استیل متفاوت و متنوع است. به همین منظور افراد می بایستی با انتخاب ضخامت بیشتر از مقاومت و استحکام بهتر آن ها بهره‌ مند شوند. خلاصه اینکه افراد می بایستی در انتخاب ورق ها به ضخامت آن توجه داشته باشند. چرا که استحکام آن ها بیشتر خواهد بود. همچنین آن ها می‌ توانند از شرکت پارس پریزن که بهترین شرکت تولید کننده این ورق ها می باشد محصولات مورد نیازشان را خریداری کنند.

 

ورق استیل نگیر

مقالات مرتبط

درباره ما

مجموعه پارس پریزن فعالیت خود در زمینه فلزات  از سال 1345 با تولید و آنادایز ورق آلومینیوم و درب و پنجره آلومینیوم تاسیس نموده است و سال
1370 با تغییر کاربری به واردات و توزیع انواع ورق استیل و آلومینیوم و لوله های استیل همچنین احداث کارگاه خدماتی وتولیدی با جدیدترین دستگاههای روز دنیا
 جهت ساخت جعبه وسازه های فلزی (جعبه برق-جعبه دستگاه جوش-صندلی –میزو....) تا به امروز به فعالیت خود ادامه می دهد. شما می توانید در سایت پارس پریزن انواع سفارش خود از قبیل خرید ورق استیل و آلومینیوم و لوله استیل همچنین سفارش انواع سازه وجعبه فلزی را به راحتی سفارش نمایید.

تماس با ما

آدرس کارگاه:

تهران-خیابان 15 خرداد-خیابان پامنار- کوچه الیاس پرتوی –پلاک 3


آدرس فروشگاه :

تهران-خیابان 15 خرداد –خیابان پامنار –پلاک 109

33900870 21 98+

33944891 21 98+