بلاگ

خرید ورق استیل 304

ورق استیل 304 و کاربرد آن

آشنایی با ورق استیل ۳۰۴:

در ادامه این مقاله می ‌خوانیم که ورق استیل ۳۰۴ چیست و چگونه وسیله ای می باشد. همچنین مطالبی را در مورد مزایا و کاربرد های این محصول ارائه می دهیم. از طرفی هم با هزینه خرید این محصولات و روش‌ های مختلف انتخاب و خرید ورق استیل۳۰۴   بیشتر آشنا می شویم. علاوه بر این انواع مختلف

آن و آلیاژهای این ورق را معرفی و بررسی می کنیم.

درباره ورق استیل ۳۰۴ :

همان طور که می ‌دانیم ورق استیل یکی از انواع مختلف محصولات فولادی می باشد که مدل های مختلفی دارد. یعنی می توان گفت این ورق به انواع مختلفی دسته بندی شده است. لذا یکی از مهم ترین مدل های این ورق، مدل ۳۰۴ می باشد. اصلی ترین ترکیب و پایه آن، آهن است. به همین منظور می‌ توان گفت این نوع ورق دارای استحکام و مقاومت بسیار بالایی می باشند. علاوه بر این می توان گفت از ترکیبات دیگری هم با توجه به میزان سختی، انعطاف پذیری و شکل پذیری در تولید آن ها استفاده می‌ کنند.

همچنین امروزه استفاده از این نوع ورق افزایش پیدا کرده است. چرا که محبوبیت آن به دلیل قابلیت جوشکاری و انعطاف پذیری بالا می باشد. لذا خواص مکانیکی این محصول نسبت به دیگر محصولات  بیشتر است. از طرفی می توان گفت ورق استیل ۳۰۴ به عنوان یکی از پر کاربرد ترین محصولات مورد استفاده قرار می گیرد. چرا که با توجه به خواص مکانیکی که دارد، در صنایع مختلف از آن استفاده می ‌کنند. در تولید این محصولات از آهن و کربن استفاده می ‌کنند. لذا می ‌توان گفت مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارند. به عبارت دیگر هر چه مقدار کربن این محصول بیشتر شود، مقاومت آن بیشتر می‌ شود. از طرفی می توان گفت میزان شکل پذیری و انعطاف پذیری آن کاهش می یابد. بنابراین این محصولات در انواع و ابعاد مختلفی طراحی و تولید شده اند. همچنین می توان گفت این ترکیبات باعث شده است آن ها در برابر دمای بالا و پایین از خود مقاومت نشان دهند.

معمولا جنس و کیفیت ورق استیل ۳۰۴ را با توجه به آلیاژ های مختلف تعیین و مشخص می کنند. اما می ‌توان گفت جنس اکثر این ورق ها آهن و کربن می باشد. به عنوان مثال نیمی از ترکیبات آن آهن و یک سوم کربن است. این ترکیبات باعث ایجاد ویژگی ها و مزایای منحصر به فردی برای ورق استیل ۳۰۴ شده است. به همین منظور در ادامه ویژگی و مزایای این نوع ورق را بیان می ‌کنیم.

 

ورق استیل 304

 

مزایای انواع ورق استیل ۳۰۴:

همان طور که در بالا اشاره کردیم، در صنایع مختلفی از این محصول استفاده می‌ کنند. چرا که دارای استحکام و مقاومت بسیار بالایی می باشد. همچنین در اندازه و ابعاد مختلفی طراحی شده است. از طرف دیگر می توان گفت این نوع ورق دارای فرم دهی بسیاری می باشد که محبوبیت آن را افزایش داده است. علاوه بر استحکام در برابر خوردگی، این محصول ضد زنگ، صاف و براق نیز می باشد. از طرف دیگر می توان گفت این نوع ورق به صورت مات و براق نیز در بازارها عرضه می شود. بنابراین از مهم ترین مزایای ورق استیل ۳۰۴ می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم

  • این نوع ورق در ابعاد مختلفی تولید می شود. همچنین فرم دهی آن بسیار خوب است.
  • هم از نظر صنعتی و هم غیر صنعتی و تزئینی، از این محصولات استفاده می کنند.
  • سطح مقاومتی و استحکام آن در برابر هرگونه آسیب و خوردگی بسیار بالا می باشد.
  • دارای خواص مکانیکی بسیار خوبی می باشد.
  • در برابر حرارت و دما، مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارد.
  • قابلیت بازیافت شدن یکی دیگر از مهم ‌ترین مزایای ورق استیل ۳۰۴ می باشد.

علاوه بر این می دانیم که بیشترین استفاده و مصرف این محصولات فولادی در صنایع مختلف از جمله ساختمان سازی است. همچنین می توان گفت این نوع ورق ۵۰ درصد از تولید محصولات فولادی را تشکیل داده است.

 

خرید ورق استیل 304

 

آلیاژهای ورق استیل:

می دانیم که این محصولات فولادی بر اساس آلیاژهای مختلفی طراحی و تولید می شوند. از طرف دیگر می توان گفت ورق استیل ۳۰۴ بر اساس آلیاژ های دیگر در ابعاد مختلفی تولید و طراحی می شود. لذا از مهم ترین عناصر و مواد آلیاژی مورد استفاده در این نوع می توانیم به نیکل و کروم اشاره کنیم.

این عناصر آلیاژی باعث افزایش مقاومت و استحکام ورق های استیل شده اند. همچنین می توان گفت میزان استحکام آن ها را در برابر حرارت و هرگونه خوردگی و آسیب افزایش داده اند. به همین منظور از مهم ترین آلیاژ های ورق استیل می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. آلیاژ ورق استیل ۳۱۶ : این آلیاژ ورق ها، در طبقه بندی مختلف در دسته استیل های نگیر قرار می ‌گیرند. یعنی می ‌توان گفت این آلیاژ به عنوان استیل های نگیر شناخته می شود. بنابراین یکی از مهم‌ ترین مزایا و ویژگی‌ های این نوع آلیاژ، جوشکاری مناسب آن می باشد.
  2. آلیاژ ورق استیل ۳۱۲ : این مدل آلیاژ، به عنوان ورق های نسوز شناخته می شود. به همین منظور برای ساخت قطعات و وسایل در حرارت و دمای بسیار بالا از آن استفاده می ‌کنند.
  3. آلیاژ ورق استیل ۴۱۰ : این آلیاژها بسیار ارزان و مناسب هستند. چرا که مقدار نیکل مورد استفاده در آن ها کمتر می باشد. اما می ‌توان گفت یکی از مهم‌ ترین مزایا و ویژگی های این نوع آلیاژ ورق استیل، مغناطیسی بودن آن ها می باشد. به همین منظور کاربردهای متنوعی دارند.
  4. آلیاژ ورق استیل ۳۰۴: از میان انواع مختلف آلیاژ ها این نوع آلیاژ بیشترین استفاده را دارد چرا که بیشترین سهم تولید محصولات فولادی را به خود اختصاص داده است همچنین فرم دهی و جوشکاری آن بسیار بالا می باشد و از اتصال پذیری بسیار خوبی برخوردار است.

پس این ورق ها آلیاژ های دیگری هم دارند که هر کدام از آن ها دارای تفاوت در قیمت و کاربرد هایشان می باشند. اما می توان گفت آن ها از ویژگی های مشابه نیز برخوردار هستند.

 

قیمت ورق استیل 304

 

قیمت ورق استیل ۳۰۴:

همان طور که می دانیم هریک از وسایل بر اساس معیار هایی قیمت نهایی آن ها محاسبه می ‌شود. به عنوان مثال می‌ توان گفت قیمت ورق استیل ۳۰۴ متفاوت و متغیر است و بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود. لذا افراد می توانند با در نظر گرفتن این عوامل و آگاهی از آن ها به صورت تقریبی با قیمت این ورق ها آشنا شوند.

از مهم ترین عوامل موثر در کاهش و افزایش قیمت ورق استیل ۳۰۴ می ‌توانیم به جنس، کیفیت، اندازه، ابعاد و متریال های به کار رفته در آن اشاره کنیم. همچنین می توان گفت اصلی ترین معیار در افزایش قیمت این ورق ها، کیفیتشان ها می باشد. همچنین عناصر و ترکیبات آلیاژی نیز در افزایش قیمت ‌ها نقش بسیاری دارند. چرا که هرچه عنصر ها و ترکیبات تولید کننده این نوع ورق بیشتر شود، قیمت آن ها بیشتر خواهد شد.

علاوه بر این می توان گفت این ورق ها براساس ویژگی و کاربرد هایشان دارای قیمت های متفاوتی هستند. لذا از عوامل موثر در تعیین قیمت آن ها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. اندازه و ضخامت ورق
  2. نوع شرکت تولید کننده ورق ها
  3. مزایا و ویژگی این ورق ها
  4. روش خرید ورق استیل ۳۰۴
  5. نوع متریال و آلیاژ به کار رفته در آن ها

به همین منظور می ‌توان گفت هر یک از شرکت ها قیمت های متنوعی را برای فروش این محصولات در نظر گرفته اند. به عبارت دیگر شرکت پارس برزین از جمله شرکت هایی است که در زمینه تولید آهن و فروش آن فعالیت می ‌کند. همچنین قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای را برای فروش محصولات در نظر گرفته است. از طرفی می‌ توان گفت این شرکت خدمات گسترده ای را به مشتریان ارائه می دهد و از افراد هیچ گونه نگرانی جهت خرید ورق ها ندارد.

 

انواع ورق استیل 304

 

نحوه خرید ورق استیل ۳۰۴:

روش های مختلفی برای خرید ورق استیل ۳۰۴ وجود دارد. یعنی تولید کنندگان روش های مختلفی را برای فروش محصولات خود در نظر گرفته اند. لذا یکی از اصلی ترین روش ها، خرید آنلاین وسایل می باشد.  روش خرید ورق استیل ۳۰۴ به صورت اینترنتی مزایای بسیاری دارد. شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت ما بعد از انتخاب محصول مورد نظر خود و اطلاع از مشخصات آن، قیمت ها را در کمترین زمان استعلام نموده و برای آشنایی با انواع مختلف ورق های استیل از جمله مدل ۳۰۴ با کارشناسان فروش پارس پریزن مشورت نموده و همچنین از خدمات رسانی ما به خوبی بهره مند شوید. سپس محصولات مورد نیاز خود را را با قیمت مناسب انتخاب و خریداری نمایند.

مقالات مرتبط

درباره ما

مجموعه پارس پریزن فعالیت خود در زمینه فلزات  از سال 1345 با تولید و آنادایز ورق آلومینیوم و درب و پنجره آلومینیوم تاسیس نموده است و سال
1370 با تغییر کاربری به واردات و توزیع انواع ورق استیل و آلومینیوم و لوله های استیل همچنین احداث کارگاه خدماتی وتولیدی با جدیدترین دستگاههای روز دنیا
 جهت ساخت جعبه وسازه های فلزی (جعبه برق-جعبه دستگاه جوش-صندلی –میزو....) تا به امروز به فعالیت خود ادامه می دهد. شما می توانید در سایت پارس پریزن انواع سفارش خود از قبیل خرید ورق استیل و آلومینیوم و لوله استیل همچنین سفارش انواع سازه وجعبه فلزی را به راحتی سفارش نمایید.

تماس با ما

آدرس کارگاه:

تهران-خیابان 15 خرداد-خیابان پامنار- کوچه الیاس پرتوی –پلاک 3


آدرس فروشگاه :

تهران-خیابان 15 خرداد –خیابان پامنار –پلاک 109

33900870 21 98+

33944891 21 98+